Merhaba,
10 aylık bebeğim özellikle geceleri 2-3 defa çığlık çığlığa uyanıyor. Gözleri kapalı ama hep ağlıyor gözlerinden yaş akıyor bir zaman sonra gözlerini açıp uyanıyor sonra geri zor uyuyor. Gündüz uykularında daha az yapıyor aynısını. Bunu yaşayan bilen var mı neden olabilir son 2 haftadır böyle ? Gece terörü bu aylarda olur mu diye aklıma gelmiyor değil 🤷🏻♀️