Merhaba cok lanet birsey bu uyuz diyorlar alerjiye de benziyor tuhaf birsey. Oglum 13 aylik ona bulasti bizdede var. Doktor bana karisim yapti cocuga kullandim gayfa etmedi tekrsr goturdum onu doktora baska karisim yaptilar kac gundur yapiyorum hala gecmedi cok kuvvetli bir uyuz. Uyuz her zamankasinmaz mi bu sadece sicak olduğunda kasiniyoruz cizgi cizgide yok kasinan yer kızarıyor sivilce gibi oluyor bi cozumunuz varsa önerinize acigim