Duna41 İyi akşamşar arkadaşlar 27aylık oğlum var burun tıkanıklığı için ne kullanıyorsunuz özellikle gece çok rahatsz ediyo. Sterimar sprey kullanıyorum ama o tıkanıklığı açmıyo sanki izotonik bebekler için olanı
Sudetunaaa Duna41 afben nasorinse sprey oda ilaç degil yani canım normal sprey ama iyi geldi , bruno nun kullanıyordum tek kullanımlık damlalarından pek açmamıştı bu güzel açtı