Aysederindemirbas Meme reddi yaşıyoruz zar zor azda olsa emziriyorum , uykusunda parmağını emiyor aç olduğu için mi emiyor anlayamıyorum kaldırdığımda tekrardan beni de emmek istemiyor kalakaldım 🤷♀️☹️
Almilam07 Aysederindemirbas geçenlerde burda okumuştum emzirme danışmanına gorusmustu buradaki annelerden biri o da meme reddi yaşıyordu bebekle beraber duşa girmelerini önermişti danisman biraz daha alir olmuştu dene istersen bebeginle dus almayi
06tubik06 Almilam07 biz de dörde girdik ikinci ay başladı meme reddi. İnstada bi emzirme danışmanı da bana duşu önerdi ama kızım banyo yaparken bile çok ağlıyor ben cesaret edemedim en etkili yöntem imiş. Bir de biberon vs varsa bırakılmalı diyordu keza emzik de öyle
Almilam07 06tubik06 benim kizim da öyle ama sana dönük kucağına alıp sarılırsan daha sakin oluyor illa şampuanla yıkama suyun altında vakit geçirin biraz denemekte fayda var bence