Cennetneslihan Kızlar kızlar bakın .. kızım 33 haftada doğdu şuan 3 aylık 10 günlükken falan kalp ekosu çekildi küvezde açıklık var dedi doktorumuz ama kapanır dedi .. kafamda deli sorular ana yüreği
dilaraefe Cennetneslihan bizim 10 cm düzeltilmiş 6 aylıkkken kontrol dendi hem ÖZele hem devlete götürdüm ikiside aynısı söyledi 27 haftada doğdular
Deletedmom200 Cennetneslihan kalpteki deliklerden mi bahsediyorsunuz benim kizimda 31 haftada doğdu kalbinde delikler vardı düz 2 aylık tekrar ekoda küçüldüğü söylendi düz 6 aylık gittiğimizde kapanmıştı üstelik büyük oğlumda 42. Haftada doğdu ondada kalbinde delikler vardı oda 6. Ayında kapandı inşallah kapanıyor o delikler
Ayb Cennetneslihan merhaba kuvvetle muhtemel kapanacaktır endişe etmeyin doktorunuza sorularınızı mutlaka sorun geçmiş olsun
NANANUSKA Cennetneslihan kuzum bende 33 haftada yapdim dogumumu oglumda 3.1 mm aciklik vardi hemde iki tane .her sabah 7 den 9 a kadar acik havada gezdiriyordum hic aglamamasina sinirlenmemesine dikkat ediyodum ve 3 ayliginda gittigimiz kontrolde tamamen kapanmisti ikiside simdi 8 aylik olduk bile
dilaraefe Cennetneslihan zamanla belli olur dedi 1 yasına kadar beklenecek ama kötü konuşmadı sadece eğer kapanmazsa pilot ve dalgıç olamaz dedi
Cennetneslihan Aslmackgz9292 küvezde kaldığı sürece çekiliyordu biz orda çektirdik küvezde çıkarken cektirin demediler mı