Merhaba anneler. Bebeğim daha yeni bir yaşında. Bacağında, kollarında, gövdesinde resimdeki gibi minik kabarikliklar ve kızarıklıklar var. Zaman zaman artıp zaman zaman geçiyor. Deterjan desen başından beri aynısını kullanıyorum. Değiştirmedim. Yeme içme aynı düzeniyle devam ediyor, farklı yaptığım herhangi bişey aklıma gelmiyor. Neden kaynaklandığını çözemiyorum. Benzerini yaşayan var mı, neden olabilir. Nasıl geçirebilirim. Kendisinde bundan kaynaklı bir huzursuzluk yok gibi.