Kuzucukumsu Merhabalar oğlum 3,5 aylık hala uykusundan sıçrayarak uyanıyor bazen yenidoğanken normal de 3,5 aylıkken de normal mi bu acaba?
Dilan_yagiz15 Kuzucukumsu Normal canım korkma benim oğlum da bir kaç gün öyleydi hastaneye götüreyim dedim hatta korktum zamanla duzeliyo büyüme atağı sanırım