Ezo44 ben aldım. Bebeğim 10 günlük filandı sütümü sağıp biberonla veriyordum göğsümü almıyordu. Her beslenme öncesi inatla göğsümü verdim almayımca biberonu verdim. Sürekli sütümü sağdım emmeyince. İlk kez aktif ve isteyerek çıplakken güzel emmişti. Ayklarında çorap üstünde sadece bez ben sütyenleyken sıcak bi odada emzirdim çok hoşuna gitti. Çok romantikti bence sütüm çok gelmişti o seansta. Mesela ağlıyor sakinleştiriyorum memeye koyuyor yine ağlıyor danışman alıp sakinleştiriyor yine memeye koyuyor. Danışman kaşık biberonla vermemizi istemişti emmediğinde 2-3 gün öyle yaptım ama ben sevmedim kaşık biberonu bıraktım. Bi yandan da sarılıkla uğraştığımız için meme-ağlama-biberon döngğsü devam etti. Göğsümü vermeden önce hep ucunu sıkıp süt getirip öyle verdim başka türlü sinirleniyoru hemen gelmeyince. Ama 1 aydan sonra süt hemen geliyo bebek çekince herşey o kadar kolaylaşıyo ki. Şimdi 2 aylık biberon bile almıyor maşallah emiyor. Ben çok memnun kaldım bize çok yararı oldu emzirme danışmanının sorun varsa yardımcı olmak isterim