Bebegimm1 Mihribann11 hiç denemeyin 8 kilo makinem cift kisilik kalin battaniye attim sonuç lastikleri yaktim makineden duman cikti servisci geldi yikamaciya verdim miss gibi oldu
Merve-miray Mihribann11 Battaniye derken nasıl normal ince battaniye mi. Ben yıkıyorum bişey olmuyor. Eğer aynı şeyden bahsediyorsak
ikizlerinannesi2985 Mihribann11 ay bilmiyorum valla sen bilirsin canım. Ben hep atıyorum. Atılmamasına şaşırdım😀
Seydakuzey Mihribann11 asla ama asla yıkama peluş çift kişilik battaniyem vardı makinem 9 kilo cok rahat sıgdı ama cok su aldığı için ağırlık yapıp sıkarken bilyeleri kaymış daha sonra ana kart yandı 😢 1 ay makinesiz kaldım
Eymenegeli Valahi kazani duser makinann bi hlbahtaniye diye koca masraf olur ben bile 9kiloya zor sigdiriyorum artik yikamiyorum , hali yikamacilar yikiyomus onlara veriyorum kirlenince sigmaz canim zorlama
escmrk Mihribann11 ben bi kere yıkadım o günden beri makinenin sesi değişti. En güzeli yıkamaya vermek