Merhaba. Daha önce de post açmıştım rotavirüs aşısından sonra her doz sonrası beslenme reddi, mukuslu kaka, ishal, karın ağrıları yaşamıştık. Doktorumuz her ne kadar aşıya bağlamasa da son dozda bu saydıklarımın şiddeti artarak karşımıza çıkınca doktor da evet rota aşısı nadir de olsa bağırsak florasına zarar vererek bu sıkıntılara sebep oluyor dedi. Ama iş işten geçti. Asıl sorunum bebeğim bazen çok iştahlı emiyor (ki aşıya kadar çok iştahlı bir bebekti) ertesi gün ne oluyorsa beslenme reddi oluyor. Bir kaç gün bu şekilde devam ediyor bu sürede hiç bi şekilde besleyemiyorum, ağlıyor asla istemiyor. Sonra yine düzeliyor ve sonrasında yine red. Artık psikolojim bozuldu. Ek gıdada bir şey veriyorum akşamına karnı gurulduyor hop ertesi gün emmeyi bırakıyor. Ya da bir ilaç içiyor dokunuyor mu bilmiyorum yine emmeyi bırakıyor kafayı yiyeceğim. Gitmediğim doktor, almadığım probiyotik kalmadı en son klaire labs adında bir probiyotik aldım o da bir işe yaramadı. 7 aylık olduk ek gıdaya geçemedik bu sebeplerden. İnanın psikolojik olarak bitik durumdayım. Kendimi unuttum tüm gün beslenmesine kafa yoruyorum keyif alamıyorum bebeğimle geçirdiğim vakitten. Bu hiç geçmeyecek mi 😞 4 Aydır nerdeyse bu şekildeyiz.. aynı durumu yaşayan, başına gelen varsa ne olur yardımcı olun.