Merhaba annelerim. 3 aylık bebeğim var. Bugün tüm gün öksürdü ve nefesi daralıyor sanki az önce fark ettim. Öksürük şurubu verdim sabah ve akşam. Bir de genel olarak titreme var sanki ayaklarını titretiyor. Ateşi yok. Bronsit olabilir mi. Doktora ne düzeyde götürmem gerekli. Daha önce de bu tarz bi şey geçirdiği için bu sefer hemen alıp gitmedim ama artarsa diye de korkuyorum.