Anneler bebeğim tam bir meme sevdalısı. 18 aylık şu an gece gündüz sürekli açıp emmek istiyor. Nedense 1-2 aydır aşırı bir bağlanma söz konusu oldu. Bu dönemde normal mi bilmiyorum ama artık çok zorlanıyorum vermezsem kriz geçiriyor gibi davranıyor ağlıyor. Oturduğum anda kucağıma gelip emmek istiyor. Ben ayakta gezerken iş yaparken aklına gelmiyor ama sürekli ayakta duramam ki aklını dağıtmam da fayda etmiyor. Bıraktırsam içim rahat etmiyor. Hoş nasıl bıraktırırım onu da bilmiyorum arada söylüyorum süt yokmuş bitmiş süt dolsun diye ama anlamıyor ki daha bu ay da bu cümlelerden :( iştah zaten yok emdiği için sürekli memeye güveniyor. Beni artık iştahsızlığından çok sürekli aklının meme de olması yoruyor. Göğüs uçlarım acımaya başladı. Gece de uyumuyor 3-4 gündür memede ağzı sürekli nasıl toparlayacağız bu bir dönem mi nasıl geçecek tavsiyelerinize ihtiyacım var 😔