Kızlar oğlum 11 aylık normalde yurutec kullanmıyorum ama halilarimi yikamaya verdigim icin yerde gezmesin diye 1-2 dk yürütece koydum yanımdaydi isimi halledip alacaktım arkami döndüğüm an ağlamasını duymam bir oldu kostum yan sekilde düşmüş yanağı biraz sürtmüş kizarmis gibiydi hemen kucagima alinca sustu simdi de uyku saati geldigi icin uyudu kusma gözlerde kayma hareketlerinde değişiklik vs yok ama ne yapmam lazim bilmiyorum suan uyuyor normalde 12 gibi emmeye kalkar o saatte kaldirsam mi tekrar? O yürüteci atma zamanim geldi