1 ay öncesi bronşit gecırdık havalar antıbıyotıklerle duzeldık. Bronşit gene tekrarladı gene havalarla baya hafıfledı şimdide de doktorumuz bogazlarda kızarıklık gordugu ıcın iburamin zero, ve antıbıyotık yazdı bes gun kulanın dedı ama endişeliyim iburamin zero 1 yaşa olurmu daha once kullanan varmı sizce kulanmalımıyım