Kizlar merhabalar bebeğim 2 Ay 5 günlük ve ben her tartıya çıktığımda en az yarım kilo alıyorum bebeğimi emzirdikce ve evde tek bebeğimle kaldıkça yedikçe yiyorum dur diyemiyorum kendime istemsiz şekilde ve sezeryan dogum yaptım sarkan göbek alınan kilolar vücudum hiç bu kadar kötü olmamıştı 57 kilonun üzerini hayatımda hiç görmemiştim ama hamilelikte 75 kiloydum şuan 72 doğumdan çıkınca 66 kiloya kadar düşmüştüm ama şuan çok hızlı kilo alıyorum diyet yaparsam da acaba sütüm etkilenir ve bebeğim ac kalır mı diye de korkuyorum yaşım daha 20 ama ya bu kilolar kalırsa falan diyorum kendime olan ozguvenim bile resmen bitti esim beni beğenmiyor gibi hissediyorum artık goguslerim göbeğim bacaklarım koltuk altlarına kadar çatladım kilo aldım bebek ev yemek derken de kendimi tamamen boşladım siz emzirme döneminde nasil zayıfladiniz nasil bir planda hareket kendinize zaman ayirabildiniz mi yardımcı olun lütfen resmen psikolojim bozuldu😔😔