Fundaesila ben de cansever hanıma götürüyorum oğlumu hatta şu an da yatış yapıyoruz 5 gündür solunum sıkıntımız vardı. Hastaneden de doktordan da çok memnunuz ama bu dönemde bizimle nöbetçi hekim olarak Öner bey de ilgilendi hafta sonu onu da sevdim . Ancak Ayşe hanıma pek ısınmadım . Cansever hocaya randevu bulamazsam Öner beye de götürürüm yani .