Şimdi bu gece kesmeye başlayacağım ya nasip :) ilk 00.00 emmesini yapacağız ama mama vereceğim dolu dolu tam doymadı için sürekli uyandığını düşünüyorum sonraki 3 uyanışını emzik pış pış la geçiştirmeye çalışacağım bakalım son emzirmesini de 5 de yapacağım inş