Hanımlar merhaba, henüz aranızda çok yeniyim ..
kızım son bir haftadır tükürmeye başlamıştı sel şeklinde çok azdı elini sürekli ağzına sokuyor diye oldu sandım ama bugün çok fazlalaştı köpük şeklinde geliyor tükürükler normal mi? 2.5 aylık olacak yakında sizce nedendir ne yapmak gerek aranızda aynı durumu yaşayan var mı? ne yaptınız? bi cevap alamazsam acile gideceğim 😂