Deletedmom626372 evet kullanabilirsiniz. Besin değeri şöyle ki zaten yaşını doldurmuş sebze, meyve, et, süt ürünlerini tüketmesi lazım herhangi bir alerjik durumu yoksa. Kaşık maması, mesela 6+ olan diyelim, 6 aydan sonra verseniz de tek başına yeteri kadar besleyici bir şey değil. Bir öğün elbette verebilirsiniz ben veriyorum 16.5 aylıklar şuan. Sabahları uyandıklarında, içine kan ilacını, keçiboynuzu özü, biraz da çekilmiş ceviz atıyorum onu karıştırıp öyle veriyorum. Sadece sabah uyandıklarında yapıyorum çünkü kan ilacını başka şekilde almıyorlar, diğer eklediklerim ile de besin değerini artırıyorum.