Kızım uyuduktan sonra son günlerde horlama sesi gelmeye başladı. Geniz akıntısı ve öksürük vardı ama çok şükür öksürük geçti. Burnunu da 4 kere açıyordum baya düzeldiği için günde iki kere serim fizyolojik sıkıp açıyorum burnu da tıkalı olamaz başka ne olabilir acaba ? Bebeğin horlaması normal mi 😳 birde emzik ağzındayken horluyor genelde çıkarınca geçiyor