Tinymom ben de memede uyutuyorum. Yakınlarda ben de bıraktırmayı düşünüyorum. Planım şöyle, ilk etapta meme artık yok diye anlatacağım vs. Sonrasında bir süre kucağımda uyutacağım. Çünkü şöyle düşünüyorum, benimle ve mememle uyumaya alıştı 22 aydır. Bir anda benden ayrılıyormuş gibi hissetsin istemem. Kucağımda ama memesiz uyumaya alıştıktan sonra da sizin gibi yatağa koyup yine uyuyana kadar yanında durarak uyutacağım inşallah.