Allah size sabır versin kızım 2,5 aylık ve 2 kilo doğdu , bugüne kadar 4 sancı ilacı kullandım ve hiçbirşey yaramadı kimyon verin bir çay kaşığı dendi yaramadı az önce bile sancısına ağladı, olmayan bebek yok bazı şeyler sancı azaltıyor ama bitirmiyor önemli olan ne zaman biteceği , bazıları diyor 3 aylık 4 5 6 , 1 yaş hala çekiyprum diyen vat