Kakada kan ,huzursuzluk ,sesli kaka yapma ,gaz bunlar alerjimi sizce dr bağırsak enfeksiyonu dedi beş gündür ilaç kullanıyorum. Ama bugün yine kakada kan gördüm . Psikolojim bozuldu artık . Dr. Götürdük ilaçları yedi gün kulanin bakalım dedi. Böyle bir durum yaşayan varmı . Bebeğimin yüzünde kızarıklık ,sivilce hicbirsey yok . Yardım edermisiniz . Çok mutsuzum çok .