Diş atesi kaç canım eğer çok değilse şurup verme ılık duş aldır rahatlar kuzum. Dil yarasını da inan hiç bilmiyorum. Ben diş içinde tetagil kullanıyorum ağız içi içinde iyi oldugu yazıyor üzerinde ama belki diline de iyi gelir onu bi dene istersen. Bide karanfili zeytinyağında ez damaklarına sür bebeğin çok rahatlatır. Benim oğlumun diş çıkardığını bile anlamıyoruz o yüzden karanfili onda denemedim kendimde denedim benim bile damaklarımı uyuşturdu bebeklere yapıldığını da duymuştum deneyebilirsin