Yeni_anne12 Merhaba arkadaşlar ben Azerbaycan dan yaziyorum. Tecrübeli annrlee sorum var. 2 sylik bebeğim var. Nutrilak iciyoe. Anne sydu icmedi hic. Bor kaç gündür yeşil kaka yapiyor. Nedenini bilen varmi?
Almi21 Yeni_anne12 bizde 50 günlükken yeşil kaka yaptık kullandığım ilaçtan vede üşütmeye bağlı olur dediler