Ben hem Lansinoh hem de Avent verdim kızıma, Lansinoh nasıl anne memesine daha yakın diyolar anlamıyorum; emzik ucu hem sert hem de bizim meme uçlarımıza göre büyük. Avent i deneyince Lansinoh u bıraktırdım, Avent in emzik ucu hem bizim memelerimizin ucu gibi yumuşak hem de ağzına aldığı zaman tıpkı memedeki gibi oluyor ağız yapısı. Lansinoh u emerken kızım büyük bir balık ağzı gibi oluyordu. Siz de ikisini alırsanız demek istediğimi anlarsınız :) Emzirmeye devam etmek isterseniz Avent bence 👍🏻