Seatib Naciyeylmz karanfil yağı ve zeytinyağını karıştırıp sürünce rahatlatıyormuş daha kolay çıkarmasını sağlıyormuş
irva Naciyeylmz Ağrısını da alıyor kaşıntıya da.Diş dönemi başladığından itibaren kullanabilirsin canım bitkiseldir zararı yok.
Pandaliii Naciyeylmz canım hiç bişey yapmaya başlamadım çünkü dişmi değilmi henüz çözemedim. Eli sürekli ağzında salyadı arttı ama içinde bulunduğu ay itibariyle zaten herseyi ağzına görürmesi normal. Ama dişni bilmiyorum
[silindi] Naciyeylmz osanit kullanıyoruz ama Almanya dan getirtiyoruz tr de sahtesi varmis herseyin olduğu gibi :(
defnemilam Naciyeylmz atlatilmiyor o disler tamamlanmadan annelerede bebislerede rahat yok bak sabahin 5i hala uyumadi 18 aylik . benim gozler kan canaği
tosbikannesiii Naciyeylmz bizde erken diş çıkarmaya başlamıştık tetagil diş granülü çok işimizi görüyo onun dışında temiz bir ağız mendilini yıkayıp omunla masaj yapın damaklarına
tosbikannesiii Naciyeylmz o dönem serçe parmağımla sürüyordum damaklarına ellerimi temiz yıkayıp agrıyo alıp rahatlatıyor