cemreduru2 merhaba arkadaslar, dün 11.15te dogum yaptım sütüm hala yok henüz. sıcak dus ve masaj yapıyorum. baska neler yapmaliyim. mama ile besliyorum şu an bebegimi
Almi21 cemreduru2 doğru şeyleri yapıyorsunuz ek olarak humana süt çayı alabilirsiniz birde ama sütünüz 3 güne kadar gelmemesi normal bebeğiniz emdikçe gelir emzirmeye çalışın
Guzelkizim0 cemreduru2 inciri biraz suyla kaynatip icebilirsin canim vede kuru dur faydasini göreceksin
Aalya cemreduru2 arkadaşımın bestlak damla ile gelmişti . Ben kayısı kompostosu içtim doğum itibar ile icinde incir dut vs vardı ılk günden damla damla geldi
Guzelkizim0 Guzelkizim0 ama inciri kup kup dogra suyla kaynatacaksin ikisini bir iceceksin biz oyle yapmistik
Asya_- cemreduru2 benimde ilk gün gelmemişti vişne kaynattı kayınvalidem gittim geldim içtim birde süt sağma makinasıyla çektim sütüm geldi .bol bol hurma da yedim o kadar faydalı oldu ki tek göğsümdeki sütüm bile yetti
emineveminigi cemreduru2 Sıcak duş ve masaj en etkilileri sende yapiyosun zaten onun haricinde sütün gelsede gelmesede sen emzir yavas yavaş süt kanali dolacak hic moralini bozma