Kizlar post açmıştım buraya meme ile kavga edip kafayı sağ sol yapıyor ağlıyor diye ben kulak ağrısından şüphe ettim meğer red ayına girmiş . Mama hep gece 1 2 defa veriyordum yani biberona alışması imkansız varmı bu durumu yaşayan nasıl emzirmeyi başardınız