Sermec27 Sağım yapmanı söyledi mi peki? Bir süre emzirme demiş ee peki süte geçen antibiyotik ne olacak, buharlaşmıyorda. Bende doğum sonrası iç kanamam oldu antibiyotik tedavisi görmüştüm. İlacı içtikten bir saat sonra sütümü sağıp döküyordum. Süte geçen antibiyotikten kurtulmak için. Bunu doktor söylemişti. Senin tedavin için nasıl olur, ilacın içeriği nedir bilemem. Mutlaka bir doktora sor aklında kalmasın.