MehmetAyaz19 Oglum 2 yaşında 15 gündür geçmeyen öksürügü var kaç kere doktora götürdüm birsürü ilaç kullandı buhar kullandık faydası olmadı ayagının altına sarımsaklı zeytınyagı sürüyorum faydası olmuyo neler yapabilir ne içirebilirim önerilerinizi bekliyorum
Morfrenk MehmetAyaz19 pekmez tereyağı Tereyağını eritiyosun 1 yk koyduysan ocaktan alıp 1yl pekmezle karıştırıp o an içiriyosun. Ölçü 1e 1 yani tatlı kaşığı da yapabilirsin