Mircan evet benimde aklıma bu geliyo tek torun herkes çok seviyor simartiyor ama sadece şımarıklikta diyemeyiz bu yaş civarı her çocuk böyleymiş kimle konuşsam aynı. Her seferinde söylüyorum uyarıyoruz güzellikte ama anneme ayrı biseyi var sanki onu doverek seviyor. Böyle yapınca üzülüyorum konuşmaktan başka da bişey gelmiyo elimden dinlemiyor da ama geçicidir inşallah