berenderya Merhaba kızlar bebeğim 2aylık oldu biz hala doğru ememiyoruz. Ağzını çok küçük açıyor. Memeyi ağzına verirken hemen kapatmak istiyor ve ucunu tutuyor genelde. Ne yapmalıyım tabsiyeniz var mı
Yavrugeyikinannesi berenderya Merhaba biz sarılık olduğumuzda yeni doğan hemşiresi söylemişti Kahverengi kısmın tamamını ağzına vermeye çalışın. Biz genellikle C şekli yapıp veriyoruz ama hemşire baş parmağı ve işaret parmağının arasına alıp öyle verin demişti. Umarım tam anlatabilmişimdir🙈
Almi21 berenderya kol ayarınızı iyi yapın size bakacak şekilde altınıza destekleyici birşey koyun elinizle poposunu tutun kahverengi kısmı tam almalı c şeklinde göğsünüzü tutun