Son123 Kullanan var mı kalıbı nasıl ve gerçekten toparlama işlemini görüyor mu. En son doğumdan önce emzirme sütyenleri almıştım e bebekten ama kalıbı bşraz küçük sanki onun pek memnun kalmamıştım
Elfydr Son123 ben tavsiye ederim. Bedenime göre goguslerim büyüktür. Kullandığım Tek model o yuzden . Guzel toparliyor.
Son123 Elfydr ben uzun süredir alışveriş yapmadım bedenimi bilmiyorm da iade ve değişim hakkında bilginiz var mı
Mayaliipogacamm Toparlama özelliğinden pek memnun değilim.ben kullanıyorum ama kalıbını duruşunu seviyorum
Son123 Mayaliipogacamm aşırı bi toparlama ihtiyacım yok zaten sadece göüüslerim biraz uzak birbirinden
Elfydr Son123 evet var. Penti de sadece aksesuar ve çoraplar da iade yok diye biliyorum. Ama sutyenler de kesinlikle değişim iade var.