Kızlar çok mu kafama takıyorum bilmiyorum ama eşim işten geldiğinde hergün mutlaka yıkanır . SIcak su gelene kadar bir Ton su yere dökülüyor bazen dökmüyorum toplamaya çalışıyorum ama balkon da yok bizim evde nereyi yıkıcam bilmiyorum o suyla bazen banyoyu tuvaletleri yıkıyorum o suyla falan ama yinede oluyor hergün o kadar su yere dökülüyor çok üzülüyorum neyse bende bi düşündüm acaba çamaşır makinası su aldığı zaman bu Sudan bende döksem olur mu içine ? Makina anlar mı ne kadar su alacağını falan böyle bir tasarruf etmek istiyorum ama İsrafın önüne geçmek için ? Çok mu ince düşünüyorum abartıyor muyum bilmiyorum ama aklımdan çıkmıyor o kadar su dökülünce