Eda1990 Kizlar sezeryan sonrasi temizlik nasil yaptiniz dikislere kadar dagilmis benim jileti sursem mikrop kapar die korkuyorum napsam
Gulogokhan Eda1990 3 ayıma kadar bekledim dikişlerimin orayı ellemedim daha hassas oluyor, sonra Veet markanın ağdası ile dikişlere çok gelmicek şekilde alıyorum dikişe gelse bile sorun olmuyor aslında ben kendim biraz ötleğim🙈
melis_duru Eda1990 ben 40'ım çıkana kadar almadım, sonra jiletle aldım, dikişe gelse de sorun olnuyor. Bir de tetanoz aşım vardı ona güvendim 😄 hiç sorun da yaşamadım
Deletedmom0031 1,5 aya kadar hiç ellemedim duşa bile girerken korkuyodum bişey olur eder diye sonra jilet yaptım
Eda1990 Deletedmom0031 bende dun jilet surer gbi yaptim uzerine sonra vazgectim ellemedim bide dedim mikrop kapar
Eda1990 Kizlar 15 gunluk logusayim bugunden beri kasiklarim agriyordu kanamam koyu renkteydi we azdi az once lavobaya gttim kan pihtisi geldi baya sonra kanamam kirmizilasti bu norml mi
eylulb 40 gün boyunca kanaman azalır çoğalır durur başlar normal kuzu. En sonda akıntı gibi olup bitiyor benim 39. Gün bitmişti mesela. Kişiden kişiye değişir Eda1990
Eda1990 eylulb cok saol sabah parcalar gelince cok korktum kasiklarim agriyodu gecti ama agri simdi adetli gbi kanamam war
Deletedmom0031 Eda1990 ama şöyle bişey var benim dikiş olan yerde çıkmadı öyle olsaydı korkardım ellemezdim büyük ihtimal 🙄