Kızlar 28 aylık kızım 8 gündür hasta ve sürekli oksuruyor. Saglikocagina götürdüm doktor boğazları kızarmış dedi antibiyotik yazdı 400 mglik. Tabi kuru kuru öldürüyor iyice azdı acile goturttum eşime. Ordada kortizoblu bir ilaç var onu istettim. Onu verdiler hava verdiler yolladılar. Ama hala oksuruyor antibiyotik yeni bitti. Ama sanki yeniledi içi dışına çıkıyor pazartesiye randevu aldım goturucez niye böyle oldu anlamıyorum çok ağır geçiriyor evde doğal herşeyi deniyorum başka ne yapsam bilmiyorum neolur yardım edin ne yapi cam başka evde hava da veriyorum ama hiçbir ilerleme yok.