Buse_efe Merhaba canım, bunun bazı sebepleri olabiliyor. Mesela benim oğluşum 35+3 günlük doğdu. Küvez ihtiyacı olmadı. Doğduğu günden itibaren gözünü açtığında özellikle solda sürekli içe kayma vardı. Doktorumuza her gittiğimizde özellikle sorduk. Ancak gayet normal olduğunu söyledi. Bizde içimizi rahatlatmak için 3. ay kontrolümüzde göz doktoruna muayene olduk. Doktor, kaymayı tetikleyecek birşey görünmediğini, zamanla toparlayacağını söyledi. Ve gerçekten de ciddi manada gözleri kendini topladı. Şuan 3 ay 15 günlük olduk. Ara ara sol gözünde içe kayma olsada genel olarak şuan gayet iyi durumda. Aksi bir durum olmadığı sürece tamamen göz kasları ile ilgili bir durum. Gözler ile takip etmeye başlayınca egzersiz yaptırmayı dene. Ayrıca içini rahatlatmak istiyorsan muayenede yaptırabilirsin. Geçmiş olsun.