Kızlar merhaba
benim 23 günlük bi kızım var. Poposunda değil ama içi pişik gibi. Yani bezden kaynaklı olsa poposunun dışıda pişik olurdu diye düşünüyorum. Molfix pure soft serisini kullandım onu görünce prima premiuma geçtim ama hala aynı. Alerjik bi durum olur olabilir mi ? Cuma günü aylık randevumuz var zaten ama yinede burda tecrübeli annelerden fikir almak istedim.