elifmom2 aayysseee bence normal biz tam 3 aylığız gündüz saat 12 1 arası uyur saat 3 bucuk 4 e kadar sonra emzirir biraz ilgilenirim tekrar uyur
ikircikli_kircicegim aayysseee uyumayı seven bir bebek demekki. Bir sorun olduğunu sanmıyorum. Bizimki de yakın zamana kadar gündüzleri de çok az uyanık dururdu. Yeni yeni gündüz uyanık zamanlar çoğalıyor.