Kızlar 4. Sıçrama (büyüme atağı) içerisindeyiz. 35 gün sürdüğü belirtiliyor ve biz daha 1 haftayı geride bıraktık. Bebeğimin resmen bu 1 haftada huyu suyu değişti sürekli ağlıyor, doymuyor, uyumuyor gerçekten bitmiş bir durumdayım sizlerde durumlar nasıl? Bu 4. Atağı geçiren annelerin deneyimi nedir? Ya da benim gibi hala atak haftasında olanlar sizler neler yapıyorsunuz? Gerçekten 35 gün mü sürüyor ya🤦🏻♀️🤦🏻♀️