Bebeğim 4 ay 24 günlük uykusunda içli içli ağladı koştum baktım bi bağırdı uyandı kucağıma aldım sakinleştirmeye çalıştım baya müddet hıçkırarak ağladı gözlerinden yaş geldi. Halbuki hiçbir sebep yoktu gün boyu birlikte çok güzel bir gün geçirdik önceki günlerde de bakan annem yada kayinvalidem bir sıkıntı olmadığını söylemişlerdi başına gelen varmi ? Daha öncede 2 defa oldu aynısı