Merhaba anneler 23 günlük bebeğim 1 saatte 2 saatte bir uyanıp 15 dkka 10 dkka emiyor doktorumuz bu hafta yeter çocuğu tıka basa doldurmuşsun dedi 3576 doğdu 21 günde 4022 gram olmuş doktorumuz fazla verme dedi ama çok ağlıyor bebeğim 1 saatte uyanıyor doymuyor günde 5 6 kerede kaka yapıyor. Ne yapacağımı bilemedim emzirsem doktor kızıyor emzirmesem ağlıyor dayanamıyorum. Bilgisi olan var mı aceba sadece anne sütüyle besleniyor