tenceretavakuskana Elif3435 ben dıs cektırdım ıkı hafta oluyo ondan knce dolgu vs de yaptrdım kanal tedavısı her seferınde sordum emzırme durumunu ıkı saat sonra falan emzırebılırsın sorun olmaz dedı hep doktor💁🏻♀️
Mervemre4296 Bu sabah yaptirdim doktora da defalarca sordum. Bizim yaptığımız anestezi bölgesel sütünü etkilemez. Fakat ben iki saat sonra emzirmeni öneririm dedi. 9 da aneztezi yapıldı 11.30 da emzirdim bebeğimi
Morfrenk Elif3435 direk emzirdim, verilen morfin bebeği rahatsız edecek bir miktar değil dedi doktor. Bir sıkıntı da yaşamadık
Elif3435 Morfrenk ben de emzirdim valla canım. Ben de öyle olduğunu düşünüyorum ama kendi çocuk doktorumuz yok 8 saat emzirmesin falan demiş. Abartmış o da