Beyza_momss bende sallamam hiç çok nadir ayağıma alırım😢 kundak yaparım şapkasını takarım gözüne indiririm memede uyur ama bugün ağlıyor uyumak için ama dalamıyor ayağıma aldım yok odasına götürdüm yok pış pışladım yok şimdi pes etti daldı sanırım yani inşallah bir sigara içmeye gidiom ağlıyor dellendim ya ve üşüttü sanırım dün kafasına kadar sıçmıştı aldım lavaboda yıkadım hemen sanırım üşüttü