Yusuf53 mom5445 gaz edebilir canim ya dün karnabahar yedim o kadar masum gelmişti oysaki 😂 çocuk sabaha kadr kivrandi
Yazannesi1 mom5445 kahvaltıda bile acı yiyorum. Çok şükür emme ile alakalı bir sıkıntı yaşamadık. Hemşirede yedimlerin tam olarak süte geçmez dedi. Acıyı severim hemde çok acıyı severim 😂🙈
Yazannesi1 mom5445 çok çok tüketmediğin sürece sıkıntı olmaz bence tabi yine gaz vs olabilir bi bak ona göre devam edersin yemeye yada yememeye ☺️
theAna mom5445 sütün tadını değiştireceğini sanmıyorum ama pişik falan yapabilir sadece. Ben çok acı ya da ekşi yediğimde yapıyordu.