Merhaba sevgili anneler bebeğim sol göğüsümü emerken ağlıyor kafasını geri çekiyor tekrar emmeye çalışıyor tekrar geri çekiyor kafasını. Sağ göğsüme geçirdiğim zaman ise emiyor. Sol göğsümü sıkıyorum ama sütte gelmiyor gibi. Sol göğüste süt azalmış olabilir mi sizce? Birde süt arttırıcı takviye edici neler alabilirim?