Merhaba anneler, kızım şuan 11 aylık. Hala emiyor. Ama gelin görün ki yemeklerle bu kadar mı arası olmaz bir bebeğin😢 pütürlü yememe gibi vs sorunumuz yok. Bir salatalığı alıp bayıla bayıla yer mesela ama çorbanın içine erişte girsin direk ağzından onu çıkarır. Zaten yediği şeyler kısıtlı.O kadar da hevesle özenerek hazırlıyorum ki. Kısacık bi vakit oluyor yemek hazırlamaya. İşin sonunda onu yememesine o kadar üzülüyorum ki😔 şunu yaptım veya şu yöntemi denedim ben çok verim aldım dediğiniz ne var? Bu yolda yalnız olmadığımı biliyorum. Bu bebişler ne zaman güzel güzel yemek yiyecek😩😩