meri_23 Arkadaşlar doğum yapalı 4 ay oldu ve doğumum sezeryan oldu ve adetim gecikti test yapmaktan korkuyorum hamile kalan oldumu sezeryan sonrası hemen
Eylusunannesiii meri_23 Bi arkadas 3 aylikti oglu hamile kaldi bi sorun yaşamadı ama bu ay geciken cok yaa mevsimselmi bilmiyorum bende 10 gun geciktim 😩😂
meri_23 Tugce_hckrkmz37 Allah bağışlasın maşallah ama bana dua edrlermisiniz ben istemiyorum yaadaha çok erken
Tugce_hckrkmz37 meri_23 bnde istemiyordum ama nasibimizde varmıs bnde isteyerk olmadı ama iyiki de olmus nasibiyle geldi :) herseyin hayırlısı allahtan rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin
Cinarimm5 Korunuyo musunuz ? Korunuyosaniz sıkıntı yapmayın benimde bu ay 2 hafta gecikti bugün oldum çok şükür
cicekligunler Cinarimm5 gözünüz aydın. Postalarda sizi görüyordum. Bende prezervatif+geri çekilme ile korunuyorum. Her ay artık adet kovalıyorum 🤷
Cinarimm5 cicekligunler teşekkür ederim 😍 aslında etkili yöntem 15 aydır bu şekilde korunuyoruz ama biraz gecikince korkuyo insan 😂