Bugün aşımız vardı ebeler baş çevresinin alt sınır olduğunu önemli olmadığını şöyledir boyunun uzun olduğunu kilosunun da idare ettiğini söylediler
baş çevresi:39.5 dedi
kilo:5700 dedi
boy 63 dedi
Sadece mama alıyor anne sütü kesildi aptamil denedim sma denedim kilo aldırmadı hiç bebelac kullanıyoruz o da yaramadı ne kullanabilirim tamam fos bir çocuk olsun demiyorum ama çok zayıf duruyor kızım ve okuyup araştırıyorum 4 aylık bebekler 6 kilo ve üstü yardımcı olursanız sevinirim